maandag 20 februari 2012

t' Is carnaval toet -TOET!!


't Is carnaval toet toet!
't Is carnaval toet toet!!
wat zet ik op mijn hoofd,
een hele gekke hoed.
't Is carnaval toet toet!
't Is carnaval toet toet!!
Nu zet ik nog een masker op mijn snoet.

In onze klas werd het thema 'carnaval' ingezet met serpentines, feestmuziek en verkleedkleren.









De verkleed-gekte kon van start gaan en wat zagen mijn vrienden er knap uit :-)

























Naast het verkleden, dansen en lekker gek doen in de kring, werden er ook leuke maskers gemaakt aan de lichtbak en in het schrijf/tekenhoekje. Ook werden onze strikken en kronen verder afgewerkt.









Aan de schildersezel mochten alle vrienden hun fantasie de vrije loop laten en een gek masker schilderen.







Ook werden er knappe tekeningen gemaakt met een kleuropdracht.
Hiervoor moesten we goed kijken naar de opdrachtenkaart.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten